PANAS ! Pengakuan Berani MATI Setelah Di Tuduh Dan Di Fitnah Curi Wang ! Habis La Korang..

loading...
Viral Minggu ini tentang Seorang lelaki yang bertanggungjawap menjaga anak yatim yang pernah viral ketika dulu yang kehilangan ayah mereka dalam kemalangan Nahas di DUKE. Namun apa yang mengejutkan tentang mereka yang menggunakan duit hasil derma oleh orang ramai yang dijumlahkan sebanyak RM 300,000.
Menurut laporan sidang media yang dilakukan oleh Kakak beliau sendiri yang menyatakan duit yang diterima hanya RM 12,000 daripada jumlah asal.
Assalamualaikum kepada semua sahabat dan juga rakyat malaysia. Di dalam keadaan genting sekarang saya bersyukur kerana ada yang membuat tohmahan serta cacian kepada saya dan keluarga tanpa memberikan saya ruang untuk membela diri.
Walaubagaimanapun,saya membuat keputusan untuk membawa pertuduhan fitnah ini ke muka pengadilan dan bertindak untuk tidak membuat sebarang kenyataan di media massa kerana saya dinasihati oleh peguam untuk menghormati prosiding prosiding mahkamah yang sedang berjalan.
Justeru itu saya mohon untuk rakyat malaysia untuk memberikan ruang saya dan keluarga yang difitnah ini untuk membela diri di muka pengadilan.
Kes fitnah ini akan dibawa ke mahkamah kerana mahkamah merupakan satu platform yang akan memberikan keadilan bagi menganalisis setiap permasalahan berdasarkan bukti-bukti yang sahih. Media sosial bukanlah medium terbaik untk merungkai permasalahan ini dan kita serahkan badan kehakiman yang dihormati untuk menilai kes ini secara tulus.

Dan menurut sumber2 mengatakan Beg Kepunyaan isteri beliau berharga RM12,000

PREPARE MAJLIS KAHWIN CUMA 3 MINGGU JER 

Satu Laporan polis telah di buat oleh Faizz Nur Sendiri

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Mungkin anda rkyat malaysia telah membaca dari status dari seorg hamba allah..dan mngatakan bhawa aku tdak jujur dan amanah bg mengendali wang yg di sumbangkn oleh rakyat malaysia utk ank2 syurga ini..disini aku menafikan sekeras-sekerasnya..wang yg disumbangkn oleh rkyat mlaysia aku kendali dgn cermat tnpa membazir2..stiap perbelanjaan utk ank2 ini aku ada rekodkn..jadi anda diluarsana..jgn pernah percaya akan hamba allah itu..kerna aku sndiri cuba mnx kpastian..dan mereka telah mngaku bahawa mereka dgn sengaja dan berniat utk memburuk-burukan aku kpd rkyt mlysia..(INGATLAH WAHAI MANUSIA HAMBA ALLAH,TAKUTLAH KALIAN PADA PENCIPTA ALLAH AZZAWAJALLAH,RUJUK SEMULA UMMUL KITAB,APAKAH DOSA JIKA SESEORANG ITU MENGAIBKAN ORANG LAIN DAN APAKAH DOSA JIKA MEMFITNAH ORANG LAIN..lagi2 dgn niat secara terangn..WALLAHUALAM..)mohon kepada kalian jgn percaya jika kalian telah membaca status ini..jgn mngandaikan sesuatu yg xpasti..terima kasih kpd rakyat mlysia yg selama ini mendoakn aku dan isteri dan ank2..aku akn TENTANG YANG BATIL DAN aku akan TEGAK YANG HAK..semoga allah saja dapat membalas jasa kalian..doakan agr aku dpt menjaga kepntingn utk ank2 ini..laporan polis pn telah ku buat..demi membersihkan nama ku dan dgn mngubah presepsi msyarakat mlysia..wallahualam..
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

(MOHON VIRAL)


loading...

Artikel Berkaitan

VIRAL 3707838581879683525

Post a Comment

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item